B+L Accounting
Logo
Huisstijl
Employer branding
Onboarding brochures
Op zoek naar een manier om gemakkelijker het juiste personeel te bereiken, kwamen de mensen van B+L Accounting bij ons terecht. Ze waren het beu om torenhoge rekeningen van headhunters en advertisers te betalen en vroegen ons om een duurzamere oplossing te verzorgen.
We ontdekten een modern bedrijf dat gericht is op het laten groeien van zowel de klanten als de medewerkers. Dit hebben we in een duidelijk verhaal gegoten, dat we in tekst, beeld en strategie hebben doorgetrokken.
Become Legendary
De nadruk bij B+L Accounting ligt op het ondersteunen van wat jij wilt. Als klant, maar ook als werknemer. Heel hun manier van werken is erop ingericht dat jij je ambitie en de uren die je daarvoor investeert helemaal zelf bepaalt. Gecombineerd met een zeer open thuiswerkbeleid en een focus op mensen uitdagen op de werkvloer, zorgen ze ervoor dat hun werknemers zo legendarisch kunnen worden als ze zelf willen. En hierbij op elk moment vakkundig ondersteund gaan worden.
Mensen helpen groeien
Groei benoemen is goed. Groei tonen is nog veel beter. In de huisstijl komen overal bomen terug, omdat ze mooi de combinatie tonen van blijven groeien en de rustige, Brasschaatse omgeving waar het kantoor zich bevindt. Met een focus op zachte kleuren en actieve mensen.
Onboarding
We hebben verschillende brochures gemaakt om het de sollicitant zo gemakkelijk mogelijk maken om bij B+L Accounting aan de slag te gaan. Van een duidelijke uitleg waarom je bij hen wílt gaan werken, tot een handige gids waarin staat wat de dresscode is en waar je met vragen terecht kan. Dit werkt enerzijds om mensen in een fluwelen zetel binnen te brengen bij het bedrijf. Anderzijds zorgt het voor enthousiaste medewerkers, die met veel plezier bij hun vroegere studiegenoten gaan vertellen waarom ook zij misschien best een overstap overwegen.
Nieuwsgierig?
Ben je verlekkerd door al dit moois?
Ben je benieuwd naar wat we voor jouw merk kunnen betekenen?
Contacteer ons snel.
Dan maken we een afspraak.