Bell’Arco


Naamcreatie

Logo

Huisstijl

Advertenties


Toen vader en zonen De Proost van leverancier veranderden, was het tijd voor een nieuw verhaal. Onder eigen vlag. Met een duidelijke naam, een zonnig logo en een ongedwongen huisstijl. Het eindresultaat is een sterk merk, dat dankzij de opvallende kleur en schuine lijnen altijd meteen herkenbaar is.

Huisstijl.


Dankzij de duidelijke elementen en sterke kleuren konden we een herkenbaar merk creëren, dat opvalt. Of het nu op hun naamkaartjes is, in een print advertentie of op een online advertentie. Overal komt dezelfde zonnige boodschap duidelijk naar voor.


Een kwestie van balans.


Geel is een ontzettend gevaarlijke kleur om mee te werken. Doordat het zo’n warme en opvallende kleur is, loop je snel het gevaar dat het geheel een beetje goedkoop wordt. Door het geel te combineren met zwart, grijs en heel veel wit, zorgen we voor een strakke look, die de kracht van de felgele kleur in de verf zet.


Belettering


Je bestelwagens zijn rijdende reclamepanelen. Daarom dat we graag iets speciaals doen met de belettering voor het wagenpark. Want waarom zou je met een saaie auto rondrijden als je je eigenheid zo mooi kan laten zien aan iedereen?


Nieuwsgierig?


Bent u verlekkerd door al dit moois?

Bent u benieuwd naar wat we voor uw merk kunnen betekenen?


Contacteer ons snel.

Dan maken we een afspraak.

Wit communicatie

Stationsstraat 26 • 2910 Essen

+32 (0)3 238 48 38

info@witcommunicatie.be